Wednesday, May 25, 2011

dup dap dup dap...debor...

selamat pagi sume...dah sarapan??belum?jangan lupe sarapan ye..gua baru je bantai 2 keping roti kosong dengan segelas teh panas..Alhamdulillah..perut dah selesa dan gua terus jek hapdate blog...tapi gua nak komen skit la...kuah dal tu kalo leh kacang dal tu bg lah lembut skit..xde lah gua tercekik kacang tu ah..tapi takpe..cabaran untuk kenyang orang kabo..hehe..

arini ari Rabu dan esok ari Khamis...dan gua dah mule berdebor..kenape?sebab esok gua dah start nak masuk lab dan mengajor bebudak Ijajah nih ah...subjek ape?? Operating System...ecece...ssshhhhh...diam..diam..jangan gelak kuat sangat...senyum jek..huhu..jadual mengajar gua adalah hari Khamis sahaja dan waktunya 2-4 dan 4-6 petang...yezzaaaaa...straight 4 jam...rasa macam buat konsert eksklusif bersama jijot plak...so kenelah gua jaga suara...bykkan minum air suam..kurangkan minum air batu..supaya gua buleh cakap dengan terang dan nyata supaya bebudak tu terus telan ilmu gua turunkan dan ingat sebutir sebutir yang gua cakap..hihi..maka dipendekkan cerita...setiap hari Khamis sepanjang semester ni adalah hari paling indah, paling penat, paling debor, paling takut dan paling garang untuk gua...garang ke??ehh...gua lahir tahun harimau tau...mestila garang...hehehe..tapi garang cam kurang sesuai jek...tegas la kot...tegas...tak buat asaimen gua bagi...memang gua suruh push up 20 kali...kasik otak dorang cerdas skit...kekeke...

so gua ade tugasan untuk korang...kekeke...alaa....mintak tolong doakan gua jek laa..doakan gua jadi pengajar yang berdedikasi dan pelajar master yang bermotivasi...ok?time kaseh... :)

p/s: gua tengah syok pekena lagu Hindustan nih...you are my Sonia..oh ho :p

No comments: