Wednesday, March 17, 2010

semalam...

Diam x diam...seminggu gaks aku idak menulis kat
blog busuk aku nih..hihi..biase ah..tuan tanah
sudah kembali menjadi normal..tiada lagi
sifat 'paranormal' dalam diri tuan tanah..


haaa..ni nk cite pasal semalam..hehehe..
tercatat dalam sejarah tahun ni aku balik
kije awal (with permission ye)..kol 4 aku
dah cha alif but..gara-gara ingin ke Bangi..
untuk melengkapkan 3 tasks/tujuan aku ke sane..


1) tukar pendrive yg baru dibeli (tetibe weng
lak pendrive tuh)

2) melepaskan tebusan (pulang beg **** yg
hampir sebulan menjadi tebusan/tahanan aku)

3) beramah mesra dan mesra alam (syosyial)
bersama bekas lecturer2 aku di uniten sambil
mengambil kesempatan untuk menunaikan
janji..hehe..

hmm..maka lengkaplah akan tujuans tersebut
dan tertunailah sudah janji aku pada mereka...

Mission Accomplished..hehe

walaupon agak emosi untuk task ke dua tersebut..
hmm..dugaan..dugaan..kembali muhasabah diri..

pukul 9 malam aku tiba di rumah..bersihkan diri
dan solat..tetiba...seperti terlihat sebuah buku..
hmmm..tetiba aku tertarik laks novel setebal 4 inci
tersebut..tajuk je dah mengingatkan aku persamaan
serentak..tajuk Aa+bB..ye ke?ntah ah..lebih krg..kat tv pon
xde rancangan menarik utk ditonton..samada drama
Hotel Mania (TV3) atau drama Capik (RTM2)..sudah
bohsan..balik-balik..itu gaks gaya penceritaannya..

xdelah best sangat pon nobel 4 inchi tersebut..
tapi disebabkan
tindak balas minuman yang
diminum pada pertemuan syosyial,membuatkan
aku
tak buleh nk tido..habis gaks 4 inchi tu aku
ngadap..hehe..


dan arini..aku g kije lambat...8.30 baru bangun...haha..
skali skala...ape salahnya kan..hihi..

p/s: tiada gambar untuk sesi syosyial kali ni..mungkin lain kali... :(

p/s/s: "mereka" ajak bercoti di pulau perhentian
pada bulan
June ni..yahoo...aku dan bonda bakal menyertai..

P/s/s/s: menghitung hari untuk menjadi tua..sob..sob..

No comments: