Thursday, October 28, 2010

Restoran MonRods - kelainan jadi sebutan

semalam 27hb kan?...serta merta bank akaun yang negatif bertukar kepada positif..aura badan yang dipenuhi dengan cas negatif juga turut serta menjadi cas positif..al maklumlah...hasil membanting tulang untuk sebulan sudah dibayar..

maka..

selera tekak terus mengada-ngada mintak makan di kedai berdinding kaca...dan kami telah memilih kedai Restoran MonRods yang telah dibuka di Seksyen 7 Bandar Baru Bangi..sudah tentu bukan aku yang cadangkan...berape sangatlah ilmu yang aku ada akan perihal kedai makan di Bangi nih..osmate aku yang bawak..i follow aje...hihi..

mujur proses pencarian kedai itu dipermudahkan..tidak sempat kami sesat sudah ketemu itu kedai..kemudian...aku malas nak taip..korg tengok jek lah gambor ye..

ini bukan poster ye...ini buku menunya..
ini no giliran meja kami..
orang kanan (BUKAN osmate) dan kiri sedang sebok ber"BB"...
minuman kami sudah sampai..
Nasik Goreng ala Monrods...dalam mangkuk itu adalah paprik
campur ya...rate aku.. 5.5
fish and chipnye
chicken chop blackpepper nye..
inilah dinner set aku untuk malam tadi..hihi

tapi tempatnya memang santai..selesa...tidak melemaskan..nyamannnnn jek..sampai tak sedar dah pukul 11 malam..Alhamdulillah...semalam osmate belanja..semoga murah rejeki selalu ya osmate..kalo sesiapa nak cuba makan disini..buleh cuba..makanan westernnye buleh tahan jugaks...

oklah ya...sekian saja dari saya..kembali ke sri pentas bertugas..

p/s:terima kasih osmate..bulan depan leh banje lagi...kekeke..

No comments: