Friday, October 1, 2010

menunggang dengan fesyen baju kurung..

salam sume...

ari ini ari jumaat...ari ini dekat COIT ade jamuan raya..bile sebut pasal jamuan raya...maka kenelah berbaju raya..dan of cozlah baju raya adelah baju kurungggg...kan?..maka berbaju kurung lah aku menunggang si kachak aku tuh...pergh...mencabor betol le...dah lame aku tak amalkan fesyen baju kurung ketika menunggang nih...

naik motor...pakai baju kurung..mak aihh..korang tau la kan gayanye...memang terang lagi bersuluh kain terselak hingga ke betis kaki...memang tidak la aku nak tayang betis..so..aku pakai seluar panjang kat dalam kain...kekeke...dan terus aku teringat waktu aku amik exam PMR dulu...

--------------------------------------------------

mase exam PMR dulu..lepas abis jek satu paper...ade rehat kan?agak lame gak kan rehatnye..untuk budak-budak normal mesti waktu rehat tu dorang akan selak buku untuk paper yang seterusnya...aku syak mase aku amik exam PMR tu aku ngan kawan aku (wanie dan yanna) ni tak berapa nak normal pemikirannye la..hehe..

kami punye tempat exam di luar dewan serbaguna..waktu rehat...kami masuk dalam dewan serbaguna..amik bola takraw...dan...sesi menimbang bola takraw dijalankan...hehehe..track suit memang dah sedia pakai dalam kain..serupa fesyen aku naik motor arini...kekeke..begitulah kami dari hari pertama exam PMR sampai la tamat exam...hahaha..kelakor btol le kalo diingatkan balik...

mujur..keputusan kami bertiga takde paper yang gagal...kalo lah ade...mesti fobia tengok bola takraw sekarang...hehehe..so..itulah gaya idop aku mase exam PMR..kekeke..korang ade?aku paham sangat korang ni budak skema...kekeke..jangan mare ah..

-----------------------------------------------

sumbangan dari atok Google..


kadang-kadang aku ade keinginan nak buat aksi macam ni...hehe.

aku harap aku tak menunggang sampai ke tua..
gile havoc nenek nih punye motor...hehe..
budak ni dah besor mesti jadik stuntman nih..hehe

p/s:persediaan mental aku agak kuat arini...nak makan banyak-banyakkkkk...hihi

No comments: