Saturday, November 13, 2010

kerenah anak buah 4

aku kat jb sekarang (mase menaip entry nih)...baru jek sampai tengah malam tadi dari kolumpo..

celik-celik mata aku terus terjah laptop akak aku yang kemas lepak atas meja tak jauh dari tempat aku tido...lincah jari-jari aku nih menaip membalas komen-komen di facebook..

Insyirah datang dari sudut dapur..

"Tak cukup tido ke?",tanye Insyirah...

aku kaget jugak mase die tanye...dalam hati aku tanye diri sendirik..mata aku nampak lebam macam panda ke?sampai soalan gaya camnih hembus dari mulut Insyirah..

"Takdelah...mana ada...kenapa?",aku tanye balik..

"Lama sangat cik jijot tido..",bidas Insyirah

aku tengok jam...9.30 pagi..

gaya camnih punye perbualan aku dah masukkan dalam kategori perli ni...cilakak!!aku kene sound ngan budak umur 7 tahun...boleh rosak reputasi aku kalo terus menerus camnih...

aku pasang niat kemas-kemas...esok kol 6 pagi aku bangun!!!haihhhh!!!

p/s:aku nak tau gak mane die belajar cara kenekan orang cara halus gaya nih...

No comments: