Thursday, November 11, 2010

padah berenang

1)hidung, mata dan telinga sakit pada awalnya
2)otot belah kiri sakit dan sengal sampai sekarang
3)gua terlelap depan tv dan tak sempat nak tonton CSI
4)target gua nak abiskan baca 5 articles malam tadi - GAGAL
5)nak layan fesbuk pun gua tak sempat
6)kaki gua kejang masa tido - gua BENCI
7)tido gua terganggu
8)perut gua terganggu sebab tak makan malam
9)gua lupa set jam bangun pagi tapi nasib tak lambat dan sempat subuh
10)gua rasa penat,letih dan lelah
11)gua tak sempat mimpi apa-apa
12)baju dalam mesin basuh gua tak sidai
13)gua tak curah softlan dalam mesin basuh
14)gua tak sedar hari ujan
15)gua tetap NAK berenang lagi

pendek kata dari gua,

"Berenang Membawa Padah dan Paedah"

hehehehe..


so..amacam minggu depan? On ke tak ON?

p/s: tapi gua lebih sayangkan hoki...sumpah..

No comments: