Monday, April 12, 2010

aku yang gembira..


toink..toink..
Alhamdulillah..akak aku dah selamat melahirkan
baby boy subuh syafiee tadi..tapi..baby lahir tak cukup
bulan..minggu lepas air ketuban akak aku dah pecah dah..
di sebabkan takut baby dijangkiti kuman..maka harus
di bedah..erm..Alhamdulillah semuanya selamat..
baby hanya 1 kg jek..dan mengikut kate bondaku.
baby tuh dah biru skit..mungkin hampir lemas..
tp Alhamdulillah..sumenye selamat..baby tu kene
di inkubatorkan la sampai cukup bulan..asalkan baby
dan ibunya selamat dah bersyukur..
bonda aku pon agak kelam kabut jugak..yelah..
khamis ni kan ade kenduri di rumah..dekat jb..
akak aku kat alor staq..erm..utara selatan..
naseb baik ibu mertua akak aku berjiran jek
ngan akak aku n buleh amik cuti..so..bonda buleh ah balik
selesaikan dulu kenduri nih..kemudian..kembali
ke alor staq semula..mungkin aku akan join ke sane..weee~..

bulan lepas musim mengawan..kali ni..
musim beranak pulak..hihi..
first baby yang sempat tuan tanah lawat, baby
boy puan jimah..lepas tuh..lawat baby kak rai..
hehe..baby girl..yang x sempat nak lawat and
x berkesempatan nak lawat..mintak maap la
ye..tuan tanah banyak komitmen lak skrg nih..
sabtu ahad pon kene kije..insyaAllah ade mase..
tuan tanah datang melawat ye...

ni gambar baby kak rai ngan abg kerol..muka macam kak rai..
nama di beri: NUR RAISHA RANIA BTE MOHAMAD KHAIRUL



tuan tanah sedang gembira sekarang..

gembira dapat anak buah lagi sorang (yg ke 14)
gembira akan coti kamis-ahad ni..
gembira dapat jumpa bonda + keluarga..
gembira dapat naik komuter..

haha..naik komuter pon seronok..

oklah..taking care...zasssssss..

p/s: kecewa dengan sikap manusia yang buang anak..
busuk punya olang..

No comments: