Friday, April 2, 2010

Al Fatihah buat Din Beramboi..

Setelah berapa lama tidak menulis di sini..
aku menulis lagi atas "pemergian" pelawak tanah
air Din Beramboi pada pukul 12.30 pagi Jumaat (2 April 2010)
kerana Denggi Berdarah..secara peribadi,
pada tahun ini 2 orang sahabat aku

kembali ke rahmatullah akibat penyakit ini..

aku suka mendengar drama sebabak di ERA..sudah tiada lagi
drama sebabak yang buat aku gelak seorang diri di opis..
(ade gak sedikit yang
sempat di donlod dan
di
sumbat ke dalam pemain mp3 aku)
Gambar di bawah adelah dari Twitter Allahyarham..mungkin tanda
Allahyarham akan meninggalkan kita...


credit to:http://ohmalaysia.com


Dari Allah kita datang dan kepada Allah kita kembali..Semoga rohnya dicucuri rahmat..


Al-Fatihah buat Allahyarham..

p/s:aku masih sentap dan sedih..

No comments: