Tuesday, January 18, 2011

Bukan aku tak cinta..

setiap hari kau di sisi aku
menyaksi setiap perbualan aku
mendengar setiap keluhan hati aku
tiada rahsia antara kita
hanya berjauhan tika aku ke bilik mandi

setiap hari kau akan mengejutkan aku dari tido
tidak kenal erti letih untuk bising di tepi telinga aku
tidak kenal erti penat untuk menggegarkan pagi aku
membantu aku menghubungi keluarga dan teman terchenta

tidak pula marah bila aku selalu memicit rakus tubuh badan kau
tidak pula merajuk bila aku menghempas badan kau
berhujan,berpanas, berpetir malah berekon yang bersuhu serupa esbok
setiap detik kehidupan harian aku, kau disisi

tapi kini..kondisi kau sudah terlalu tenat
hari semakin hari hatiku sakit diperlakukan
atas dasar sayang..aku sabar dan aku tahan
orang keliling pon menyampah bile aku sukar dihubungi
aku tetap pertahankan dan membela kau

tahap setia aku pada kau tak pernah pudar
semakin kuat hati aku ingin mencari pengganti kau
makin sayu hati aku melihat diri kau
sudah tiba kau undurkan diri
bukan beerti aku tak sayang
bukan bermaksud aku tak cinta
kerna, sudah tiba waktu untuk untuk berehat

ohhhh...3230



p/s: 5 tahun bukan waktu yang singkat untuk sebuah perhubungan..cewah..eleh...jiwang sikit takleh...blah la weyhhh...hahahaha

No comments: