Tuesday, January 25, 2011

lame gua tak rasa perasaan camnih...

pagi tadi Alhamdulillah rejeki gua bersarapan roti telur bawang dengan teh ais...pas makan gua pon cabut ah balik opis...semangat memang toksah nak cerita la kan...bersemangat waja..cewah...pastuh macam ari-ari yang lain..gua cek email gua..

gua baca tajuk jek..gua dah rasa bluching blushing..panas muka (gua syak muka gua merah padam)...tangan sejuk...kepala lutut gigil..

Subject:Notice of MIT(A) Proposal Defense Session

perut pon dah mula cemas...gua rase..buleh muntah kalo gua bukak dan baca email tuh..keluar balik la roti telur bawang buatan tempatan tuh..adeih la haiiii..

ok..pendek cite..awal bulan Mac gua akan jadi defender..memperjuang dan mempertahankan proposal gua yang tak berapa nak cun tuh...perasaan gaya ni gua last alami masa nak present final year project,itu 2 tahun lepas...tapi kali ni lagi teruk la rase die...minum air kosong pon rase masin...nak buat gaya mane??


doakan gua weyhhh...

p/s: Ya Allah...permudahkanlah urusan hamba mu ini... Amin...


2 comments:

nadiahkamil said...

Boleh Bro You can do it man...Cayo!
Nie tengok video nie dulu tuk memberi semangat...huhu

http://www.youtube.com/watch?v=2ClrifHFZPQ

tuan tanah said...

hahaha...tq yang..

lagu tuh memang menggamit memori silam kau dan aku..hehe..

:D