Monday, January 24, 2011

gua patut ape sekarang??

gua patut lompat-lompat sawan ke gua patut kurungkan diri kenang mase depan yang gua patut berdepan nanti...hal-hal yang macam ni la yang kadang-kadang buat gua kecut perut dan jantung berdegup gaya tak berapa nak stabil..

ok..gua tau...nak tak nak memang gua kene ngadap gak bende-bende camnih..

gua harap lu orang doakan kesejahteraan gua dan doakan yang terbaekkk..

kenang daku dalam doamu...cewah..hehe..

gua dapat email,

Dear Students,

"I am preparing a notice for your proposal defense. Please email me you supervisor’s and co-supervisor’s name as soon as possible."

Assoc. Prof. Dr. XXXX

Graduate Programme Coordinator (ICT),

College of Graduate Studies,

p/s: gua mane biase jadi defender weyh..doakan tau...huwaaa...seram dan cemasss la...

No comments: