Tuesday, March 29, 2011

gua final exam

ni gua nak kabo...semalam gua final exam...kekeke...sesungguhnya gua memang jawab secara hentam dan sesuka ati gua nak tulis ape kat kertas jawapan cover warne pink tuh...hahaha..sebelum-sebelum ni gua asyik kije jaga exam and test jek kan? kali ni gua pulak ngadap...sumpah gua blurrr...gua tak abis study beb...gua baru sedar yang petang semalam gua ade exam lebih kurang pukul 9 pagi waktu malaya...nasib exam 2.30..tapi kalo dah 7 babak gua nak kene handel...lu ingat sempat??tak sempat beb...gua sempat scan chapter 6 ngan 7 jek...chapter 5 ala ala jek orang kate..muahahaha..sbb carry mark gua dah kire gua ni lulus...tu yang syaiton nirrojim selambe jek berjaya hasut gua berjimba sane sini sampai lupe perihal exam..hoho..nak dijadikan cite..tiket exam pon gua tak hamek lagi kat registra...perghhhh...bukan calang-calang punye hal..mane gua pnah buat macam gini punye perangai...kire dalam kol 11 gua gi hamek tiket..sbb kalo datang awal sangat pon tak gune..kebarangkalian takde orang nak layan gua amat tinggi..depa sume dok pi makan sarapan..

pahtuh semalam gua punye khusyuk bace nota tak sedar dah pukul 2 ptg..gua belum solat zohor lagi..alat tulis gua belum carik lagi...adventure kan? 2.15 gua gerak dari coit ke rumah gua yang 200 meter dari coit sana..smpi jek, naik lif bukak kunci pagar dan kunci balik...gua masuk umah kol 2.20..gua gegas amik wudhu' dan solat...abis solat dalam 2.25..gua bingkas bangun masukkan sebatang pen hitam dalam poket suar snails original yang gua pakai mase tuh...gua cek tiket exam..gua senyum...tiket tersimpan kemas dalam poket lagi sebelah...gua kuar umah dan turun tangga gaya berlari lari anak..gua capai si kachak dan tunggang hingga ke blok BE...dewan exam gua kat blok BE...gua sampai..gua parking elok-elok jek..gua tengok ade lagi yang terhegeh hegeh macam gua nak masuk dewan exam...gua perhati sorang-sorang budak yang lalu depan gua..gua rase tak sedap ati...rase lain macam...jeng jeng jeng..tahniah jijot....gua lupe bawak student id ye kawan-kawan...jam dah pukul 2.35 mase tuh...gua terus lompat naik si kachak la...patah balik umah amik id...huhu

pendek cite...gua duduk atas kerusi dalam dewan exam pada pukul 2.45 waktu malaya..makin lanjut usia makin teruk perangai gua..nak salahkan sape??syaiton nirrojim laaa...hahaha..salah gua la kan...tp alhamdulillah..gua berjaya penuhkan kertas jawapan tuh dengan contengan mengarut gua...dengan harapan lecturer gua terhibur tatkala menanda kertas gua tuh dan sekurang-kurangnya bagi extra 10 markah...mudahkan teori gua???hahaha..

oklah..gua nak kene buat progress report ni plak...haramm btol..menyampasss btol gua bab-bab reporting ni la haiiiii...sekian sahaja...taking care sume... :)

p/s: makin kurang gua update ini blog kan??

No comments: