Tuesday, March 8, 2011

terkurang motivasi

pernah lu orang rasa nak give up?
pernah lu orang rasa nak quit ape yang lu orang tengah buat?
pernah lu orang rase menyesal memilih jalan yang diambil?
pernah?? pernah ke tak pernah? gua tanye nih weyh..

"jangan give up"... kata-kata dari hati
"teruskan...berjuang habis habisan"...nasihat dari hati
"jangan menyesal..ini yang terbaik"..hati berkata lagi...
hati memang jenis suke bagi jawapan-jawapan stended mcm tuh..
walhal..sebenarnye...hati pun takleh nak menahan melihat tuan badan...

kata org dulu.."ikut hati mati, ikut rase binasa"..
habis nak ikut ape??ikut suka?berduka pula nanti..
graf motivasi gua dah menurun..gua tak pasti kenapa..
mungkin 'sesuatu'...tapi 'sesuatu' itu apa??belum lagi dikenalpasti..

gua tengah pikir cara nak naikkan balik graf motivasi gua nih..
hidup tanpa motivasi...umpama hidup tanpa jiwa..
kosong..tak bermakna dan tak beerti..

ni gua bekalkan satu video untuk sape-sape la yang dah terkurang motivasi gaya gua...semoga graf motivasi kita dapat ditingkatkan dan terus maju.. :)

Are You Going to Finish Strong?


No comments: