Thursday, January 28, 2010

Camne nih?

Adei..aku ni dh lame x buat edit2 web ke
blog ke..biase buat edit gambar..tu pon dah
141 ari aku tinggalkan..sume sbb aku dah TAKde mase..
semasa aku berjawatan sebagai penganggur terhormat
dan terbaik di kalangan terbaik..amatlah banyak mase
aku nak edit gmbr..men"transform" otak kiri aku yg x brape
nk kretip menjadi kretip..tp tu sume dulu..

alangkah indah menjadi penganggur....
disebabkan aku org yg bertanggungjwb pada diri
aku..maka aku letak jawatan tersebut serta merta..
notis 24 jam gituh..ape ko ngepek ni tuan tanah?

kawan aku, binti Sha'ari amat sronok bile tau aku
dah mempunyakan blog..eh..ayat ape nih..silap..
dah mempunyai blog..ape lg..di tala nye aku..
bermcm2 jenis website yg buleh hias blog aku..
letak plug in ah..signature la..khitu la khini la..
adei..otak kretip aku yg 141 hari x digunekan
menjadi cramp tatkala melihat warna2 dan gmbr2
untuk dipilih..A.I.N..aku dh xleh pk dh cmne nk ubah
suai ke renovate aku nye blog nih...mgkn aku
biar jek mcm ni ghupe blog aku nih..suci jek mata memandang..
sesuci tuan tanah..muahahaha

No comments: