Thursday, January 28, 2010

Ulang..ulang..ulang..

Sekarang pukul 10.00 pagi..dah 114 kali aku dgr lagu
yg samedari smlm ye tuan2...lagu Orange Range - Ikenai Taiyou..
menarik untuk di dgr..terasa ade semangat untuk bekerja
bile psg lagu nih..kaki kiri dihentak hentak ikut irama songsang
lagu nih...mgkn imaginasi aku menyangka aku berada
di konsert live org Nippon..

adeih..testing..testing..dan testing lagi..masuk ni dh
4 server aku test..masih x dpt ape yg aku nak..
ape ke bebal sgt pon aku x tau..sumenye
ade problem yg same..aish..ni yg aku xleh nih..xleh..
xleh..aku kate xleh,xleh ah.."bersabarlah tuan tanah,
sdgkn lutut bulehsakit bile kaki dihentak inikan pulak server"..
argh..ape kaitan lutut aku dgn server yg memutarkan
neuron2 otak aku seperti roda impian..

aku masih mencari konklusi..

No comments: