Friday, January 29, 2010

Kekalutan yg amat..

Huh~..aku cube bernafas dgn kadar yg aman..
aku br lpas melarikan diri dr tgkt 1 ke tgkt 4..
Ini sume gara-gara lif opis aku yg sungguh suke
berduet..dua2 naik atau dua2 trn..mase mencemburui aku..
Atas urusan kerja aku mungkin akan melakukan
kesalahan pd bonda..Alamak~atiku kerungutan..


Jam di dekstop menunjukkan jam 4.56 ptg...
Aku baru telepon bonda bertanyakan di mana
kedudukannya skrg..oooo..br sampai Pedas-Linggi
aku menghela napas tanda lega..sbb, aku takut
dia dah nk sampai karena dikatakan oleh pemandu
bas tersebut kepada bonda yang kebarangkalian
untuk tiba di destinasi pd pkl 5 lbh ckit
adelah tinggi.Aku kekalutan sbb dah nak pukul 5
dan cuaca ujan yg lebat menyebabkan aku risau
akan bonda. Beliau dah lame tidak menjadikan
pudu sebagai tmpt hentian.kome tau lah kan bas2 tu sume bknnye behenti kat hentian yg btol..kat tepi2 jalan
jek..kene jalan kaki menghala ke pudu..
So, aku amik keputusan untuk beredar dr opis tepat jam 5.30..aku yg kene smpi pudu dulu..tp sblm tu..
ade lg beberapa min utk post di blog..hahaha..

oklah..tuan tanah nk pegi tunaikan tugas sebagai hamba
Allah pula..jumpe lg nnt..di lain bulan..
Bulan Feb bakal tiba..sungguh lincah mase berlalu..


ZaassSSs..tuan tanah blah dulu..happy weekend pada para
penonton dan pembaca blog aku yg tunggang langgang ni..

Taking care..

No comments: