Monday, February 28, 2011

minggu yang sesakkkkk....

ok...minggu ni minggu yang buat gua sesakkkk napas..nak kentut pon tak sempat...gile busy..ade tiga bende penting gua kene buat yang terbaik untuk minggu ni...tiga-tiga ada hubungkait ngan masa depan gua..for my future laa bak kate omputih..

Hari Rabu (2 Mac 2011)

1) kol 10 pagi gua kene hadiri temuduga jawatan tetap kerajaan..dekat SPP..lu orang dah Google belom SPP tu ape??dasar pemalas...meh gua bagitau..Suruhanjaya Perkhidmatan Pelajaran..oh hoyy..jawatan tetap sebagai pensyarah dengarnya..uhuk..uhuk..lu orang doakan eh..doakan yang baik-baik untuk gua..tp sumpah gua tak buat ape-ape persediaan pun pasal nih..gua tawakal jek..sebab gua lebih sibuk fokus perihal kat bawah nih..

2) kol 6.30 petang gua ade presentation pojek kelas pulak..markah untuk report ngan presentation 35%..kalo 5% jek..gua dah let go dah beb...ni 35%..gua dah la target huruf A..kene buat sehabis baik nih..kekeke..poyo..

Hari Jumaat (4 Mac 2011)

ni kira paling mencabar la nih...Proposal defense..benda ni ah yang buat gua makan tak kenyang mandi tak basah..semoga sume berjalan lancar laa...report ngan slide pon gua lom setelkan lagi...haihhhh..jenis orang last minit..camni laaaa...

gua dah simpan niat ni kemas-kemas dalam atii..setel jek ketiga-tiga perkara di atas nih..gua nak pi The Mines pekene Daytona 5 round tanpa henti ngan main ketuk-ketuk drum cina 5 round gak..pastuh tido 5 hari (ni koma namenye)..kehkehkeh..gila tak??gila tak???

gua dah cukup gila dah sekarang nak ngadap bende-bende nih..

gua harap lu orang kenang gua dalam doa lu..doakan gua dapat buat yang terbaek...Amin..


p/s: gua nak ingatkan...19 Mac nanti hari cuti.. :)

2 comments:

Sesumpah said...

huarghh same lah wey

byk giloo keje. nasib ahh sebab suka buat last min. haishh

tuan tanah said...

huhu..tu ah..amalan tak berpekdah cmnih..buleh makan diri weyh...ari ari aku tido kol 6 pagi..kol 8 g kije..huhu..