Friday, December 3, 2010

Cintaku Sampai Ke Etopia

di suatu petang, suhu yang sejuk, di meja kerja...

sedang aku sebuk melakukan aktiviti membaca di blog-blog..aku terserempak dengan sebuah video lame yang amat menghiburkan hatiku...aku rasa terhibur sampai sekarang...bukan hanya lagunya yang mantop...video klipnya juga macam haram dia punye kelakor....adeih..cakap banyak pon tarak guna...aku pon malas nak taip banyak-banyak...hamek nih!!!..




dah tengok??

terhibur? ke tak terhibur?


siapa yang tak terhibur, dia sawan jap lagi...haha..


"jangankan gunung fujiyama..
puncak himalaya ku ikut kamu..

jangankan ke kamboja..

ke ethiophia ku ikut kamu..."


p/s: arghhhhh!!!..gua dah terhapal...tengah main bola tampar pon gua buleh pekene nyanyi lagu nih..damn...

2 comments:

Sesumpah said...

sengett ah kau

CikJJ said...

punyer la kuno..etopia. haha