Wednesday, December 8, 2010

menyampah....

road tax si kachak dah tamat tempoh perkhidmatan arini..bila mase aku nak pegi buat pembaharuan pon aku tak tau....arini punye jadual..masyaAllah...memang tak sempat nak syosyial apatah nak berfesbuk lebih-lebih....update blog ni pon curik-curik...lepas lelah di blog la kononnye nih...masuk arini...dah 3 minggu aku mengajor lab VB...minggu pertama berbekalkan secubit keyakinan...minggu ketiga nih..aku bawak bekal gula-gula Hacks seposen...konpiden level dah lebih sikit dari secubit keyakinan...mungkin dah 3 cubit...secubit seminggu...3 minggu jadik 3 cubit...cubit-cubitan ni memang tak tahan lama...aku dah kurang yakin sikit skrg..alasan ape pon aku tak tau...ok..aku dah jauh terpesong..

orang yang lagi tua dari aku bgtau...nak idop roadtax...kene cek dulu..kot2 la kene saman polis...kalo belom bayor..memang takleh nak idopkan roadtax tersebuk...aku pon jenis yang ikut kata orang tua...aku g kat google...taip..."cek saman online"...ok...google soh p kat rilek .com..aku tekan..


klik untuk tumbesaran yang hebat...

aku off laptop dan amik marker untuk sesi mengajor pusingan kedua...

"menyampahhhh...."...bisik ati kecik aku...

No comments: