Tuesday, December 28, 2010

LOSERRR!!!

ok...gua LOSER arini...bukan laserr...LOSER...macam haram...gua patut conduct mid term arini kol 1...tapi gua sedar jam dah pukul 1.30...tu pon lepas salah sorang student gua call..arggghhh...dah sedar 1.30..ape lagi...cemas macam nak terberak la gua berlari amik kunci kelas...

arggghhh..LOSER...gua ingat exam dorang kol 3...sekali rupanye pukul 1...


LOSER...LOSER...LOSER...

sampai jek kelas...
gua terus agih-agih soklan...terus soh dorang jawab terus...langsung xde ingatkan dorang baca doa dulu ke ape...

gua si LOSER...


dorang sume dah mula jawab jek...
gua mula capai 3230...bgtau tuan punye kelas yang gua mintak maaf...sebab gua terlambat conduct exam dia...naseb baik ah..tuan punye kelas ni ok...gua di maafkan...tapi rasa LOSER gua tetap taknak hilang....gua rasa bersalah gila babeng punye woiiiii.... tapi memang cilakak ah punye perasaan macam nih...
gua L.O.S.E.R.


naseb baik lah...exam sejam setengah jek weyhhhhh...kalo tak haruuuuuuu...

Sekian....


p/s: 37 saat jek gua taip post nih...sumpah...

3 comments:

MyNa D' Great said...

terer ah 37 saat...idak le loser...

tuan tanah said...

bab mengepost di blog ajolah idak loser...hehehe

Anonymous said...

hahha ko ni kelakar la jot..- kak syakirah