Thursday, February 25, 2010

coti CNY yg lepas...

hehe..afternoon to all..
vah..vah..tuan tanah..
yezzaa...seperti dijanjikan pade
kawan aku azlin..yg sudah pon
menjadi peminat fanatik omak aku...
maka aku akan tunaikan
pemintaan beliau arini..
hamik ni aku upload gmbr
mak aku lagi..vah..vah..
mak..mak dah de peminat..
kalo mak aku ilang, aku taulah
sape punye kije..hehe..

ok Lin, check it out.


gambar diambil pada cuti CNY
yg lepas...selepas kejayaan aku
menawan gunung ledang..kami
berkumpul di umah along aku...
keluarge makcik2 aku juge turut
serta..ya..meriah..!! I like..

venue: umah along aku kat jempol..

omak aku ngan cucu-cucunye..
yg tgh tudung itam tu along aku..yg ujung kiri baju furfle
makcik aku..(adik omak den)..
tudung furfle kiri, akak aku no 2..dak laki yg ngah gelak
besar tu adik aku..entah ape yg kelako pon x tau..ujung kanan..
makcik aku (adik mak den jugak)..sebelah die..
suami beliau yo..baju kuning...abg ipor aku..

mase ni..alamak..ape yg tuan tanah cube ketengahkan nih?
mase nih nk test..wat self timer..test tgk ok ke idak..tuan tanah
pon nk bergambr gaks..tp..tgk..bwh ni ah hasilnye.. :(

x sukses..kesian dak2 halus nmpk separuh je muke diorg..haha..
x sempat nk amik lg skali sbb kami sume dah laporr..nk g serang
kedai makan kat bahau..

hehe..kami dah kat kedai makan..masing2 ngah pikir nk mkn ape..
nak minum ape..mcm2 menu impian bermain di akal fikiran..


ape yg digosipkan tuh?hehe

yg laki pon same gaks..haha

hahhaa..korg jgn main2 ngan die..si bulat ni majuk
sbb kene sakat ngan atok2 die..hihi..

4 bujang pingitan...
makanan x smpi2 lagi..posing dulu...dlm kedai pon korg
sempat eh..yg dua org lbh umo dlm kedai tu pon ade..hahhaa

Adam Hafiz..seronok daknye..

nasi lemak sebungkus..settled..

nasi goreng USA plak di order..haha..air carrot susu..
die ni mmg selera besar daknye..

pakcik (atas) and mkcik aku (bawah)..selera btol..hihi


omak aku ngan air jus buah naga yg menjadi kegemarannya kalo
pegi bahau..ish..ish..sronok x terkata sbb dpt gak minum jus
buah naga yg terakhir dijual..hehe..


omak dan alif ilham...

masing2 menjamu selera..

posing manje dr akak aku..muahaha..manje la sgt kan..hehe..

korg jgn tanye lak sape punye sup gear box nih..adik aku lah
yg punye..haha..hamik ko...besar lutut aku die punye tulang..
kehkehkeh..makan puas2 tut..



okay pak cu..ready..afiq nak amik mase nih bape lame pak cu leh
abiskan..hahha..siap amik mase..tp aku x tau lak mase yg diambil
tuk settlekan tu bape lame..aku dh merayap g tmpt lain..zass...

come on tut..gigit..lapah smpi abis..pasnih ko balik kem
dh xde dah nak mkn meriah cmnih..haha..

si bulat yg tidak ketinggalan utk menyertai makan sup
gear box tersebut..

hahahahaha...sekian..

makcik2 and pakcik2 aku trs pulang ke rumah mereka
sejurus usai solat maghrib..
esok nye aku kene kembali ke KL utk trskan kehidupan...
mak, akak aku n adik aku plak kembali pulang ke JB...


meriah..mmg meriah..dh lame kami x berkumpul ramai2..
macam nih..aidilfitri yg lepas tidak berkesempatan untuk
berbuat demikian...Alhamdulillah..akhirnye..ade peluang..

Harap kite akan bersua lagi kalo ade peluang..

kalo leh ramai lagi...mcm dulu2..mesti BEST!!..

thats all..taking care...zasssss..

No comments: