Tuesday, February 9, 2010

Omak den dan AQUARIA KLCC (Part II)

Hye korang..
setelah beberapa lame aku menyepikan diri yg
x berapa nk sepi nih..akhirnye.ade gak mase aku
nk up to date kan blog aku nih..

ok..trskan perjalanan mak aku di AQUARIA..

haa...mak aku dh start riang ria dah masuk kat sini..
siap main cak cak ngan jerung..nnt korg tgk eh..


haa..ni ah ikan ke belut ke kulit mcm cheetah yg aku
ckp rituh..kagum kan..Subhanallah..pndai lak die pose..
mcm tau2 jek aku nk amik gmbr die..hihi


haaa...ni ikan name bahase inggeris..lionfish..
tp kalo jd bahse melayu..jd..ape ek..bukan ikan singa tau..
ikan ayam..korg x caye?x caye korg dtg sendirik AQUARIA nih..hehe

ni ikan berenang renang di tepian..sume ikan nk tunjuk skill masing2..hehe..

haa..nampak..btol x..omak aku main cak cak ngan jerung..hehe..


haa...banyak gak ah jerung kat sini..bosar2..so..
di sini..maka tamatlah perjalanan
kami ke AQUARIA..kluar jek dr AQUARIA..
igt x nk g sunway pyramid..x jadik..omak aku dh x
larat dah..die ajak makan ayam kampung sbg mkn tgh ari kami..
dekat jek ngan umah aku kedai makan nih..pastuh trs balik..
balik jek, dua beranak mempengsankan diri..
penat x hengat...tapi kami seronok..
badan sakit2 mcm kene pijak pon ade..hahaha..
untuk mkn malam lak..aku masakkan mak aku
menu special..menu ape.biar lah rahsia..haha..
special lah sgt tuan tanah oit..

tgguuu cite perjalanan kami ari ahad lak eh..
ade pelakon tambahan..

so...amacam?best x?kalo x best pon..suke ati aku lah kan..
aku kan tuan tanah..ape masalah...asal mak aku hepi...hahahhaaha

No comments: