Wednesday, February 17, 2010

S3telaH.....

setelah ku fahami...
ku bukan yg terbaik..

eh..ternyanyi plak..
muahhahahaha...adeih
setelah 4 hari bersenang lenang kan diri
yang x berapa nak senang ni..arini kene
kije..adeih..malasnye otot2 aku ni nk
bergerak..bangun pagi pon liat..

best ah coti kali ni..
2 hari aku kat gunung ledang..
2 hari bersama kluarge terchenta..
mmg meriah..meriah bangat..
terase di hari raye aidilfitri..
bukan di hari raye cina..
kluarge berkumpul..berkongsi crite,
x lupe jugek berkongsi makanan..haha
setelah itu?
bekerja lah tuan tanah...

setelah coti 4 hari minggu nih..
setelah keja 4 hari minggu depan..
yaaaa...tuan tanah coti lagi..
yahooo!!..begitu byk plan2 yg bakal
dibuat pd coti minggu depan..

ado yg ajak poie reunion.
ado yg ajak poie kenduri kawen..
ado yg ajak poie daki gunung korbu..
ado yg soh balik umah (omak aku la tuh)..

maka aku pilih utk balik umah..
yolah..lame x balik umah kt jb..
rituh pon coti..kumpul kat umah nenek
ngan umah along aku..x lupe gak,
aku akan ke reunion skolah
rendah aku (skolah perempuan sahaja)..
hehe..sbnrnye tu utk batch senior sthn dr aku..
tp disbbkan aku ni special case..aku pon jd lah
tetamu khas reunion kali nih..aku mmg rapat
ngan dak2 batch nih..dr dulu smpi skrg..
masih hebat hubungan kami...hahaha..x sbr rsnye...

dan..setelah coti minggu depan..
TAK ADA lagi coti utk aku..
huwaaaaa...xdo coti lagi..
nak coti lagi..banyak2..

yang aku pasti aku akan ambil coti
yg agak panjang pada bulan April nnt..
mintak2 la approve coti aku nnt..

setelah itu..??

tunggguuuuuu.....hehehe

No comments: