Tuesday, February 9, 2010

Syosyial dongan omak den pd 31 Jan 2010 (Part I)

Tadaaa...

aku menulis lagi..
hahaha..byk lak mase aku nk tuliskan..
biase ah..lunch2 time mcm nih..untuk merelaxkan modula
oblongata dan saraf tunjang aku dr tekanan kerja maka
aku memilih utk menulis..eh silap..menaip..

OK..mule bercerite..
perjalanan dimulakan dgn Bismillahirahmanirahim..
Kuar umah kol 11..sobab kami berjanji dgn pelakon tmbahan
cite ni pd pukul 12 di LOT 10..fuyoh kan..
haha..omak aku teringin lak nk zalan2 dan syosyial
di Bukit Bintang..nk pegi Pavillion katenye...

kali ni aku x bonceng mak aku naik motor..
tapi aku bwk mak aku jln2 menggunakan
perkhidmatan awam je...

perjalanan pertama kami, dr umah aku ke stesen monorail
kl central, naik bas rapid KL pastuh naik monorail ke
bukit bintang..mase ni aku x ckp mase lak nk amik gmbr..
korg bace jek la ape aku cite..

ding dong..hp aku bunyik..

aku:haa..katne?
pelakon tambahan: dh nk smpi dah..ko katne?
aku:dah kat lot 10 dah nih..kat Isetan..
pelakon tambahan:ok..nnt aku g sane..
aku:alrite..

selepas beberapa minit kemudian..

yaaa...pelakon tambahan muncul..
haha..adik tuan tanah ghupenye..
minggu ni die dpt cuti sbb Isnin adelah
Hari Wilayah..kalo x, xde makne die leh
kuar syosyial mcm nih..die belajar di UPNM
so, mase syosyial nye agak limited..padan muke die.
hahahha..seronok btool aku..jgn mrh ye tut..

ok..smbung lik..kitorg pon trs jek menuju ke pavillion..

waaaahhhh...omak aku terpegun dgn tumbesaran pavilion
dan hiasansempena Tahun Baru Cina yg bakal disambut
bulan ni..fuiyo!!..hehe..tu bukan mak aku yg ckp..aku yg ckp..
aku pon first time smpi kat pavillion nih..hehe..
biase ah..aku x syosyial..hahahaa..yeke tuan tanah?
eleh..seboklah ko..biar ah..psr mlm lagi best..hahaa

ok..slmt menjamu mata dgn gmbr2 kami ye..



omak ngan adek aku


aku dan omak..

omak aku ngan bunge ape pon aku x tau name die..


omak dgn tanglong long long..


meh pimpin tgn mak..nnt mak sesat..besar tmpt nih..hehehe..(dialog ni rekaan je ye)

tggu next part ya..

No comments: