Thursday, February 11, 2010

mase hampir tiba..

lalalalala~..diam punye diam..
dah ari khamis..esok ari jumaat..
ye..ari yg mmg disukai oleh tuan tanah..
I love Fridays..hehe..

lpas hari jumaat..hari ape kwn2?..
salah tu..hari cuti jwpnnye..
muahahaaha..alah.ilek ah.
ok..sabtu pagi aku dan rakan2
akan berangkat dan berangkut ke
destinasi yg tinggi tmptnye..
yezza..kami akan mendaki ke pncak jaya..
silap..silap..puncak gunung ledang..

muahaha..berjayakah aku mendaki sehingga
menghasilkan daki badan?ee..busuk tol ah
tuan tanah nih..ade cite psl daki..

ok smbg cite..hm..sabtu pagi subuh gajah
kami bergerak ah dr opis kami..
tggu jek lah hasilnye cmne kan.

mlm td ngah sedap2 makan megi kari bercampur
telur dan cili padi bermangkukkan periuk..
telepon aku berbunyik..ding dong..
kwn skolah aku ghupenye..pelik gak nih..

die menyatakan yg kwn kami bakal melangsungkan
perkahwinan beliau pd hari sabtu nnt..adeih..
x dapek lah den nak poie..aku dah lame dah plan
nk g gng ledang nih..xkn tetibe nk cancel lak kan.
ade yg kene pelangkung ngan sayur kangkung kalo
aku buat cmtuh..hehee..

ape2 pon..Yati, my old fren..Selamat Pengantin Baru..
semoge kekal dunia akhirat yo..
nnt aku kawen ko jgn balas dendam lak xnk dtg..
aku x sengaja..situasi x mengijinkan..

YAHOOOO!!..coti 4 hari..

HAPPY CHINESE NEW YEAR!! pada yg menyambut..
dan pada yg hanye meraikan hari coti..
hargai hari coti anda bersama yg tersayang..

Taking care..

No comments: