Thursday, May 27, 2010

masa untuk berlibur...


jeng...jeng..jeng..
ape itu berlibur?ntah..
tapi..dorg ckp berlibur tu maksudnye bercuti..
kalo dorg tipu...mksdnye aku tipu korang la..hehehe..

Gambar (maaf kurang jelas) di atas adelah jadual penerbangan aku...
Alhamdulillah..
inilah namenye rejeki...perliburan (percutian) yang ditaja..
maka..arini lah aku akan berangkat ke Bandung...

Berikut adalah acara-acara yang dirancang ketika di sana..


kalo bace acara di atas...shopping saje kerjanya...
oooo..lupe nk bgtau...aku bukan penyoping orgnya..
rugikah?erm..bergantung...siapa yg menilai...
janji aku bahagia...agak2 tertarik...pasti aku beli...
hehehee..sekian...

oh ye..kawan aku pesan bawak pulang bibik untuknye...
siape lagi kawan aku kalo bukan si pendek zorro tuh..hahaha..
kalo aku jumpe..akan aku bawak pulang khas utk ko zorro..
bibik yang ala ala gadis litar..mau?pasti ko mau bukan..hahahaa
oklah..taking care...berjumpa lagi di lain bulan..~june..

doakan kami selamat pergi dan pulang ye.. :D

Selamat Hari Wesak dan Selamat Berlibur semua..~ewah..

p/s: kene dtg opis berbaju formal (ade lawatan sambil belajar dari menteri Cambodia katenye)..~maka..secara formal ah aku berlibur..hehe

No comments: