Tuesday, May 18, 2010

panggilan broga..part I


salam sume...sudah seminggu tidak menulis di sini..
gara-gara desakan kehidupan yang menghalang..
arini aku ingin berkongsi akan sebuah cerita yang
hebat lagi menarik untuk dikongsi (bg aku la kan..)

cerita ini berlaku pada hari ahad lalu (16 May 2010)
bukan lah Hari Guru yang ingin aku bicarakan...
para pelakon pon bukanlah seorang guru..

seramai 9 orang ahli jemaah ke bukit broga..
(aku,tuan idi,azizi,ikmal,sudar,arveen,mamat (adik tuan idi),fiena dan mizi)..
konon-konon ingin mulakan pendakian pada pukul 7.30 pagi..
tapi apakan daya..kita hanya merancang..maka..8.30 pagi
jugalah mase yang telah ditentukan untuk aktiviti ini..

punyalah ramai kereta (banyaklah wey)..
sungguh!!seperti ade sarkas di ladang kelapa sawit..
atau mungkin seperti ada fun fair di situ (maaf tiada bukti)...
mmg amat jakun bagi aku (x tau la yang lain)..tiada pengakuan..

masa sampai tu jek..kami lihat dah ramai yang dah nak balik..
entah pukul berape la mereka sampai dan entah pukul berapa
la mereka naik..hanya mereka jek yang tau..(jangan tanye aku)..

bla...bla..bla..bla..aku malas nak cite panjang..
jamahlah sedikit gambar hasil editan dari
tuan idi (penolong ketua pengarah untuk projek ini)..
segala dialog di bawah ini hanyalah hasil daya kreatif
dari tuan idi sendirik..hehe..sila tengok..jangan tak tengok..




sumber: http://terchengang.blogspot.com/

p/s: gambar lain akan di upload kemudian..

No comments: