Monday, May 3, 2010

yang telah aku buat..

tuan tanah kembali...wassup berasap..
minta maap le pada kengkawan yang menunggu
akan post aku..biase la..tuan tanah memang malas..

belom berhabuk lagi blog mewah aku nih...
haha..ape yg mewah?ahah..tu yg kite nak tau tuh..mewah
dengan hiasan tak berguna..hehe..ok..abaikan yang tuh..

haa..ni ade hal nak cite nih..
ujung minggu yang happening dan penat tuan tanah..

mula kan dengan hari Jumaat malam..
ade orang nak belanja untuk santapan malam..
kami bertujuh berkumpul di kg Baru..
atas sebab dan alasan tertentu, kami berkumpul
di sana pukul 10 malam..maka santapan itu
dinamakan pan-wat-lam..haaa..santapan lewat malam..


aku,zorro,bah,zana,gmoy,syahrul (jantinanya perempuan,
jgn tertipu pada name), dan nanad (kawan baru)..

*gambar xde le..dorang lom bagi..lagi 8 tahun kot..haha..haa..dah dapat..


ok..makanan yang menjadi santapan kami adelah seperti berikut:

-Ikan siakap sweet sour & tiga rasa
-tomyam campur
-sayur kailan ikan masin
-sayur kangkung goreng belachan
-kerang bakar
-sotong goreng tepong
-telur dadar

masing-masing dah kebuluran trus terjah makanan tersebut..
makan sudah..minum pon sudah..mase untuk hiburan..
konon bercadang untuk menyumbangkan suara di pusat karaoke
yang berdekatan..tapi rasenye sudah letih untuk menyumbang..
maka kami buat keputusan untuk lepak melepaskan lelah di
rumah bah di kg Baru...menonton peti televisyen sambil merapek...

kemudian tuan rumah menghidangkan dessert..ntah ape namenye..
aku pon x tau..tapi mmg sedap hasil air tangan syahrul..itu belom lagi
hasil air kakinya..hahahaha..eee..najis pertengahan btol..haha..

kemudian kami berlima pulang ke rumah zorro di bukit jalil pada jam 1 pagi kot..
sume dah keletihan lalu mengorok lah kami hingga ke pagi..

seawal jam 6 pagi aku dah bangun dan merempit ke Kelana Jaya..
yezaaa...aku akan ke A Famosa pulak..bersama rakan yang lain..sungguh
syosyial aku minggu nih..ke sana ke sini walaopon dalam keadaan sedikit
demam..argh..abaikan..janji aku seronok..dah 2 minggu plan nak g sini..
percutian 2 hari 1 malam bersama mereka mmg menyeronokkan..

konon2 nak gerak pukul 7 pagi..walhal..kol 8 baru gerak..haa..malas nak
menaip...truskan penceritaan dengan gambar di bawah..selamat menjamu mata yek..







argh..yang makan2 ni bertempat di Umbai..

hehe...Ahad tgh ari kembali pulang...sampai Kelana Jaya pukul 3 ptg kot..
dalam kol 4 gtuh aku pon memblahkan diri dari sana..balik Bangsar..
tapi aku tidak terus ke rumah..aku ke Stadium Hoki Pantai..
ade perlawanan hoki bawah 23 tahun..persediaan untuk Sukma mungkin..
menonton pasukan Johor lawan Terengganu..huh~..zaman kegemilangan
semakin malap..Johor kalah..kalah beb..sob..sob..dulu kami selambe je 'titik'
Terengganu..kini..sudah di 'titik' kembali..begitulah kehidupan..tidak sentiase di atas..

kemudian perlawanan Negeri Sembilan dan Kedah..pada separuh masa pertama
kedah mendahului 1-0..kemudian aku tidak tau apa ujungnya..sape yang menang..
mungkin kurang menariks dan tidak membuat adrenalin melonjak...

aku x balik lagi...aku sedang mencari kayu-kayu budak johor yang buleh aku pinjam..
hahaha..menanti game yang sedang berlangsung abis..aku cari kayu dan bola..
gian...aku gian bermain dan mereverse bola ke goal...yaa..itulah senjata aku dulu..
menghentam bola dengan cara reverse memang aksi terhebat aku suatu masa dulu..hehe

game dah abis..guruh berdentum di langit..alamak..harapan aku nak lepas gian punah ah
kalo ujan camnih..aaaaahhhh..aku abaikan dentuman tersebut..kayu dan bola di capai..
terus bermain di tapak permainan aku dulu..di Stadium di mana bermacam kenangan
pahit dan manis di rakamkan..argh..indah sungguh zaman dulu..aku dan zorro..dua dua
budak pendek berlari memukul dan mengejar bola yang satu...hahhahahahhaa..
dalam keadaan ujan..yaaa..aku tak hiraukan ujan tersebut..ku teruskan bermain..memukul
ke goal dengan berbagai cara dan aksi di luar jangkaan..haha..tidak sangka..masih ade
sentuhan..ni kalo ade org ajak aku join team dorg kompem aku tak tolak..

akhirnye..ujan lebat membasahi bumi, aku dan zorro...lebat sampai aku rase baik aku
tarik diri..aku tersekat kat stadium smpi pukul 7.45...masih ujan ketika pulang..tapi ku terus kan jua..kalo tak sampai bila aku nak bertapa kat situ..yang penting dah lepas gian..hehe..

balik mandi dan nonton AIM 17..pastuh tidooooooooo......

Arini...mulekan kehidupan dan kembali ke dunia..huhu

p/s:sila click untuk tumbesaran gambar tersebut ya kawan2..maafkanlah susunan gambar tersebut..

oklah taking care zassss...haaa..lenguh aku menaip..

No comments: