Wednesday, July 28, 2010

aku seorang PELAJAR..

Mahapkan aku atas agak lama tidak menulis..lebih-lebih lagi bagi sesiapa yang menanti post baru dari aku untuk mengetahui akan kisah kehidupan aku (ok,aku poyo)..Alhamdulillah..berkat doa org yang mendoakan...aku kembali menuntut di menara...bukan menara KL atau menara KLCC...tapi di menara gading la...hehe..jangan marah ah..kembali menjadi pelajar memang perasaan yang tak dpt nak digambarkan...mungkin memerlukan pertolongan stateskop untuk menggambarkan betapa riang nye dan betapa cergasnya organ jantung aku ni berdegup...

aneh...pelik..hairan...itu perasaan aku bile kaki melangkah masuk ke COIT...hmm..tempat yang same..tapi orang yang lain...suasana agak aneh..tiada lagi rakan-rakan perjuangan aku di sini untuk berjuang bersama-sama..."oh..zaman itu sudah tamat"..getus ati aku..tapi aku masih kenal abang fotostat di COIT ni..."masih ade di sini"..bisik aku seorang diri...hmm..perasaan ketika itu agak kacau bilau...jalan seorang diri sambil mata melilau seperti mencari kawan...LOSER..perkataan ini tercetus di otak...argh..."ini bukan zaman ko jot"..aku pujuk diri...dengan muka kononnya 18 tahun baru lepas SPM aku ke tingkat 4 nak ajak "gang" pegi lunch..(aku gang dengan lecturer jek sekarang..mane ade loser kan..kehkehkeh)...

ok..aktiviti aku sebagai pelajar?yang pasti...petang aku akan ke padang untuk memeluhkan diri...aku mulakan kembali khidmat aku sebagai pemain hoki..dan hujung minggu ini aku akan ke Muadzam..ade tournament katenye..dengan segera aku mengganguk setuju tatkala ditanye nak join atau tidak...malam...tengok tv...tengok tv...tengok tv...dan tido....aku rase aku perlukan perubahan untuk rutin malam hari..buat kije berpaedah skit..

oklah ye...sedikit sebanyak...aku pon x tau ape aku nak kepoh lagi...

p/s:petang ni main ping pong pulaks...wah..wah...

No comments: