Monday, July 19, 2010

ko pakai minyak rambut ape ek?

soalan ni memang selalu jadi topik perbualan antara aku dan die..minyak rambut memang jadi topik hangat kami waktu kecik dulu..baru "in" nak g sekolah kalo rambut gaya ala-ala Ronaldo Dicaprio dalam cite Titanic..ape barang rambut ala-ala Joe Jambul..sebut saja name minyak rambut..semua kami tau..dari minyak rambut zam-zam yang jenis cecair berwarne hijau lumut hinggalah ke minyak rambut Gatsby ...tapi seingat aku..pilihan kami tetap yang gel jenama Code 10 berwarne hijau..hehe..

kalo korang x ingat atau x tau..krim die ni warne biru cair..yang buat aku kurang minat..bau die x berapa nak "in"..pastuh..kalo berpeluh..warne peluh jadi warne putih susu..pastuh masuk mate..pedih..(bukan pilihan kami)

ini Code 10 versi gel, wangi dan tahan lama (ini pilihan kami)

ini cite 14 tahun lepas aku nak kepoh nih...mase di sekolah, kami dikatakan seperti kembar?apehal?

mungkin sebab:

1)same pendek
2)same gaya rambut
3)same aktif (bersukan)
4)mane ade aku..ade la die..

itu hanya kemungkinan..aku x pasti..

tapi kalo ikutkan, hmm banyak berlawanan dari persamaan:

1)die kidal, aku kanan
2)die putih, aku gelap
3)die hebat taekwondo, aku hebat hoki
4)die suke kek, aku tidak
5)die x suke durian, aku sangat suke
6)die tua, aku muda (die tua setahun dari aku,hihi)
7)die hebat BI, aku hebat Math
8)...
9)...

malas nak pikir ape lagi..haha..

siape DIE?beliau rakan pendek aku tu la.. zorro dan zorro lagi..

Happy Besday dok..moge ko panjang umo..panjang napas n murah rejeki..



dah 14 tahun kite kawan ye dok..dari kanak2 ribena..smpi kanak2 riang..dari sekolah rendah..smpi dah kije...dari pendek..sampai tinggi..dari bangang sampai pandai..dari main tulis surat..smpi main facebook..haha..kite kawan sampai mati..


p/s: ingat kawan aku yanna?Beliau dah selamatkan lahirkan baby boy Jumaat lepas..tahniah utk beliau...hihi

1 comment:

Anonymous said...

hahahahhahahaa.
thanks jijot syg !

sayang kau smpai mati !