Thursday, June 24, 2010

Dasar si....

aku baru sampai opis..
tengah adjust-adjust laptop..

tiup-tiup habuk di sana sini kat laptop nih..

tepuk-tepuk kerusi opis yang empuk tuh..

tarik napas dan lepas..tarik napas dan lepas lagi..


sedang berniat "sahaja aku kije kerana Allah Ta'ala"..

henpon comel 3230 aku nyanyi riang...


tertera di screen "bah"


apekah pagi-pagi dah call aku si bah nih..

aku ngomel sorang-sorang..

ade sedikit pelik di situ..hurm....


bah: jot...
aku: haa..pehal?
bah: zorro ade call ko? (zorro rakan pendek aku tu la)
aku:
xde pulak..apehal?
bah:
ntah..x tau..die call aku byk kali..tapi aku x angkat..aku kat bilik air..
aku:
lorrr...die knape? (ade sedikit risau, ade sebablah aku risau..xyah kepoh nk tau).. bah: entah la..aku call die balik x dapat la pulak..
aku: yeke?..xpe2..kite cube call lagi..
bah:
ok..bye..

aku pon tepon la si zorro ni berkali kali..
x angkat...aku ym ngan bah..die pon same..

x dapat gak hubungi mangkuk nih...
kami berdua cukup curiga..
ape pasal plak
si zorro nih..
malam tadi makan2 punye gumbira..


batt henpong aku pon dah x ckp napas..
lupe nak cas bat malam tadi..hehehe..

lpas balik makan ngan dua mangkuk nih la..

dah kenyang...tdo adelah yang terhebat..

tiba-tiba.....................................................!!!!

dapat email,
si zorro post something at your wall..
ewah..speaking plak..haa..mangkuk tu la..

die tulis


"apehal ko ngan bah tepon x benti..hahahahahaaha"


aku bace...punyelah HANGEN!!!!..lahabau punye kawan..

buat aku ngan bah ni cuak jek kije nye..hahahaha..

seb baik ko mintak mahap
zorro wey.. hahaha..
adeih..aku ngan bah terkena pagi nih..

terkenalah, sebab die call si bah ni sebab die
takleh
draw duit kat atm..nak kuar 20..tp atm tuh ade not 50 jek..
macamlah bah tu dekat ngan die...adeih la hai..

HANGEN
bukan?tau xpe..


tapi bile pikir-pikir balik..bungok punye jijot ngan bah..

imaginasi korang lebih sangat..kahkahkah..


sekian..


p/s: muke aku masih cool dari semalam..kehkehkeh..

No comments: