Wednesday, June 23, 2010

Aduh...

arini dalam sejarah..
aku makan sarapan..
senyap jek...x bercakap..
beza dengan hari hari lain..
yang sememangnye bila tengah makan
aku suke bercakap dan mengomel..

nape aku diam?
sebab makan ramai-ramai..
dalam 7 orang kot..
dah kalo sume nak bercakap..
sape lak nak dengar kan..

aku memilih untuk menjadi
pendengar sahaja arini..
abis je makan..macam biase..
akan ku kunyah ketulan ais
yang berbaki di dalam gelas aku..
air milo pon dah abis di sedut..

ade 2 ketul dimasuk ke dalam mulut..
tetiba.."GULP"..aku terTELAN ais..
bukan kecik..agak besar gaks tuh..
xkan nak membahankan diri
sendirik
depan orang ramai kan...
buat muke COOL jek...aku BERJAYA...
xde orang perasan muke kelat aku..tapi...
sumpah..kerongkong aku...ADUH!!..


p/s: menghitung hari...

No comments: