Monday, June 7, 2010

dari 3A ke 5..

tajuk ni xde kaitan dengan result UPSR,PMR atau SPM ya..hihi

setelah
ber"Bandung" dan mengelas..
maka ke opis la pulak arini..
dan arini aku di arah untuk berpindah..

dari aras 3A (4) ke aras 5..
kenape kene pindah-pindah lak?
ade lah alasan dorang..malas aku nk amik tau..
aku bukan kesah pon dok mane-mane..
janji selesa sudah..barang aku pon bukan
banyak mane sampai nak emosi sebab kene pindah..
hehe..nak tengok tempat baru aku?
scroll bawah skit..nanti nmpk la..

oh ya...arini ade kejadian..
bukan kejadian yang tak diigini ye..
kejadian yang memang diinginkan..
tapi..nanti-nantilah aku cite..
arini byk lak kije..tp skrg ngah lunchtime..
leh ah update blog nih japs..


bagaimana dengan tempat baru aku?
oo..yang beza hanyelah pemandangan..
sebelom ni pemandangan aku adelah
menara Telekom..tiada lagi la sekarang..
batu dinding jek kat depan aku skrg..
oh ya..dan di 3A depan aku ade orang..
adelah tentangan mata ke mata kan..
sekarang..tentangan mata ke batu jek la..

haha..tapi..ade aku kesah?

hehehe..janji buleh kije sudah...

oklah...sila lah tengok-tengok gambar tempat baru aku..
macam biase..hasil henpon 3230..

bandingkan dengan tempat lame aku di sini

p/s:warnenye kurang ceria bukan?tapi..ade aku kesah?hehehhe

5 comments:

Anonymous said...

herk ! ngadap dinding ke jot :| sungguh bosan.. trust me.. huhuuu

are_la said...

woitt~~!!!

kutuk workstation lame aku tuu..
tu laa port aku selame 10bulan taw~~!!

cedih kene pindah ke level2 lak..
dari ngadap dinding terus kene ngadap org lalu lalang depan mate..uwaaaaaaaaaaaa...:(

Anonymous said...

herkkk !! bukan kutuk wehh.. tmpt lame aku dlu pon ngadap dinding.. sudah nye skarang aku dok tpi highway.. huhuuu.. menyampah aku :(

mizara said...

aku pon tak kesahhh ...

tuan tanah said...

hahahaa...