Sunday, June 27, 2010

Aku dan Rakan serumah..


malas nk cite panjang...
semalam lepas maghrib..
kami berempat ke The Gardens,
tidak jauh..hanye beberapa langkah
sahaja dari rumah kami..

rancangan awal untuk ke Redbox
untuk menyumbangkan suara..
apekan daya..kotak merah itu sudah
penuh dengan manusia seperti kami..

rancangan ditukar pula untuk menonton
wayang..bukan di Mid Valley..masih di
The Gardens...cuba-cuba untuk merasa
perbezaan panggungnya..mau tau jugak
bagaimana tempat duduknye..besar
ala-ala bas konsortium kah?ade tukang
bagi air ala-ala dalam kapal terbangkah?

rancangan itu pon tergendala tatkala
posisi tempat duduk yang tinggal
hanyelah saf depan..tidak perlulah
kami menyeksa tengkuk kami kan..

rancangan hiburan ditukar ke
rancangan santapan malam...kami
memilih Resepi Rahsia sebagai lokasi
makan malam untuk ari ini..

menu:

jijot: carribean fish (ini kot namenye) + ice blended green tea = rase die mmg in...!! 5 setengah bintang dari aku..

dee: spegeti + pepsi = kurang in katenye..sebab banyak carrot..


farah: ntah ape nama makanan die + apple jus kasturi= buleh tahan katenye..


piah: tomyam seafood + fresh orange = bulehlah..komen si piah...


usai saja makanan-makanan di atas dikerjakan..kedai-kedai pon dah nak tutup..
kami berjalan-jalan menghabiskan mase dan bergambar sesuka ati
tanpa menghiraukan keadaan sekeliling...kemudian..pulang dan tdo..
berikut gambar-gambar kami secara rambang..hehe..

mase dok kat sini..ade sorang apek tanye aku harge keta FORD tuh brape..
apek tulah...nampak?yg baju itam suar pendek tuh..rase nk jotos die pon ade..
tp nak wat camne..muke rejeki mcm aku nih..mmg org suke salah paham..
nampak sangat aku bakal jadi penjual kereta berjaya satu ari nanti..huhu..

p/s: dasar perut aku yg x cukup urban..balik terus perut memulas...

No comments: