Saturday, June 26, 2010

Perbuatan di ari Sabtu...

arini bangun awal...setelah12 jam aku tdo..
sejak-sejak ni la...selepas beberapa
hari sebelum sejak-sejak ni aku alami
kesukaran untuk tido...

tu yang aku malas tuh...
bile dah selesa dapat tido...
12 jam marathon aku kerjakan..

arini ari Sabtu..
dak serumah aku pon separuh
jek yang tinggal...yang lain
dah bawak diri ke kampung
masing-masing....aku?
bulan depanla aku bawak,
bawak diri ngan kain baju segala
bagai aku bawak....hihii

bangun-bangun jek tangan
terus gatal amik laptop dekat kaki..
layan buku muka dan YM...

awal sangat aku online..
xde sape nk layan aku...
bohsan...trus aku kerjakan
baju kotor sebaldi hasil
kemalasan aku seminggu..

settled mencuci dan menyidai..
tengok kot-kot ade yang buleh
aku sergah kacau pagi-pagi..
maseh xde...hurm...masih bohsan..

mulalah perbuatan aku menjelajah
mane-mane blog yang seronok di baca..
dah beronok ronok membaca...

amik tuala dan bersihkan diri..
tetibe baru teringat..aku nk g
service pengangkutan aku tuh..

aku syak minyak itam die pon dah likat
macam minyak rambut jenama BON...

x tau minyak rambut BON?..kau sungguh malang..


p/s: ronda-ronda cari makanan sehat lepas service motor pon charer gaks..

No comments: