Monday, June 28, 2010

Ari Ahad yang sebok 2..



kemudian dah bohsan mengambil gambar..
aku dan zorro amik bola futsel tu dan menyepak
ala-ala bermain takraw...berbekalkan kasut Camel
aku utk bekerja..aku hentam gak buat main futsel..
hahaha..terkenang zaman skolah tahap 2 dulu..
kalo main-main camnih..memang ntah berapa keping
cermin tingkap kelas kami pecahkan..hahaha..
mujur skolah tak claim masuk yuran sekolah..

aktiviti ketiga bermula pada pukul 8 malam..
aku pulang dari berfutsel dalam pukul 7 lbh sikit..
mandi-mandi wangi-wangi dan berkuda bermotor
ke opis aku..kami berkumpul di sana..

oh ya..lupe nak gtau..aktviviti ini adalah
aktiviti makan berjemaah bersama
mereka-mereka yang pernah dan
sedang bekerja dengan aku....saje
lepak-lepak..lagi pon ade 2 orang
pelajar praktikal di sini yang tamat sudah
perkhidmatan mereka..

makan di Jalan Damai, Ampang..
name restoran jek dah buat mate
aku terjegil.."The castle", restoran
Arab...aku cube-cube timbang tabung..

"mintak-mintaklah cukup..kalo x cukup.. semoga lelaki-lelaki yang
depan
mata aku tolong tambahkan.."ngomong aku sendiri..

aku order..erm...ape name die ek..
alamak..erm..sumpah aku x hengat..
haha..kan aku dah ngaku dari dulu..
aku memang gagal ingat name-name nih..
tapi aku ade amik gambar rupa paras
dan fizikal makanan tersebut...

haaa...dalam gambar memang kecik..tapi kalo yang real..
saiz die same dengan jek ngan saiz laptop baru aku tuh..
x caya sudah...ade aku kesah?

abaikan budak botak belakang tuh..ni air gas dtg dari Arab..
aku minum perisa peach..leh tahan rase die..

kami makan-makan sambil bercerita..
bergelak ketawa dan amik-amik gambar..
kemudian..perlawanan England Vs German
berlangsung..kehkehkeh..meriah...

dan utk pertama kali, aku
berpeluang menonton full game untuk
World Cup tahun ni..gara-gara tv
umah meletop dan x buleh guna..sadis..

abiskan menonton..pulang dan sampai ke umah..
tdo dan macam biase..arini aku lambat
datang opis...hehehe..jangan mare haa...


p/s: seminggu saja lagi...





No comments: