Wednesday, June 30, 2010

Masuk ni dah 73.5 kali..

telah aku ceritakan akan perihal suhu sejuk yang penuh misteri pagi tadi...dasar aku memang alah pada suhu sejuk nih...genap jam 6 petang waktu Malaysia nih..dah 73.5 kali aku bersin..hidung aku dah mula datang bulan...memang tak boleh pergi la aku kalo idung ni datang bulan...

"ni yang aku kurang gemor nih", bicara aku dalam hati....

bile idong yang kiut ni dah berair..memang secara automatiknya segala bagai penyakit pon datang meneman..kire memang dalam pakej lah....sakit tekak..suhu badan tak tetap..kepala otak rase bangang..kepala lutut ape tah lagi...mata merah macam mat pet..selera nak bergurau pon kurang..selera makan tetap optimum..

syak wasangka dah mule menguasai diri....

"sistem imun dalam badan aku tak cukup mantap ke ek.." fikir aku..

tapi seingat aku..malam tadi segala jenis vitamin aku dah makan..vitamin dalam buah-buahan tempatan kat umah tuh dah cukup power dah aku rase..tapi...erm....mungkin sudah tiba masanya dosa-dosa kecil aku dihapuskan..~aku redha..

"HAcccchuuuMmmmmm!!!!!!!!!"

p/s:sampai sekarang aku rasa sejuk..esok mc buleh x?

No comments: